Jumaat, 11 Disember 2020

Berjaga malam, Bila anak x sihat.

 Selalu berjaga malam? Pening dan tak tahu macam mana nak cari solusi? 


Kalau zaman bujang dulu selalu berjaga malam sebab ralit tengok drama korea. Tapi sekarang bila dah dapat title ‘ibu’ ni lain sikit kes nya. Selalunya akan berjaga malam sebab anak tak sihat atau demam. Saya jamin semua ibu akan merasa pengalaman berjaga malam yang macam ni. 


Anak ni dah macam nyawa kita sendiri, bila dia sakit kita la yang paling risau dan tak senang duduk. Anak saya selalu sangat selesema sampai saya pun buntu tak tahu macam mana nak selesaikan masalah ni. Bila dah selesema mula lah anak merengek sebab dia akan rasa tak selesa hidung tersumbat. 

 

Saya tak boleh biarkan masalah ni terus berlaku. Jadi apa yang saya buat adalah, saya cuba ikhtiar kurangkan selesema dengan menggunakan Minyak Herba Asmak. Alhamdulillah anak saya serasi sangat dengan Minyak Herba Asmak! 


Alhamdulillah, sekarang anak dah kurang selesema. Kalau anak selesema je tak perlu risau sebab Minyak Herba Asmak kan ada 😉

#MinyakHerbaAsmak 

#minyakherbaasmakmelaka

#anaksihathatitenang

#asmakbymhamsb



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...