Jumaat, 11 Jun 2021

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa?


Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti anda tahu nama manja Minyak Herba Asmak ni, biasa orang panggil Minyak Hitam Viral hehehe. Sesuai sangat digunakan seawal umur bayi hingga golongan berumur. Memang bagus sangat dan mujarab untuk sembuhkan pelbagai penyakit.


Saya sendiri gunakan Minyak Herba Asmak dalam kehidupan seharian. Kalau tak jumpa Minya Herba Asmak ni, rasa macam tak lengkap hidup. Sebab saya ni memang dari bujang pengguna setia Minyak Herba Asmak sampai la dah berbadan dua ni, masih lagi setia dengan Minyak Herba Asmak. Saya selalu guna untuk pening kepala, sakit badan lenguh2, selesema, batuk berkahak. Orang kata kalau dah serasi tu memang payah la nak tinggal.


Memang tak pernah putus stok Minyak Herba Asmak kat rumah saya, sebelum habis saya akan cepat-cepat restock yang baru dengan Pengedar Sah Asmak. Sebab nanti bila-bila kalau ada emergancy nak pakai Minyak Herba Asmak takde la alasan takde minyak kan nak sapu. Ibu dan ayah saya di kampung pun saya ada bekalkan Minyak Herba Asmak. Diorang suka sangat pakai minyak tu sebab boleh buat minyak urut untuk lenguh dan sakit badan selepas penat seharian. Saya bersyukur sangat kenal dengan Minyak Herba Asmak, dia la peneman setia saya sampai ke hujung nyawa.

#batukberkahak

#selesemabatuk 

#selesema 

#batuk

#batukkering 

#kembungperut 

#kembungperutbaby 

#sembelitbayi 

#sembelit 

#ProdukSemulajadi 

#minyakherbaasmakmelaka 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...