Rabu, 17 Mac 2021

Minyak Herba Asmak Legakan cirit-birit, sakit perut

 Pernah tak anak mummy umur 3-4 bulan selalu kena cirit-birit? Anak saya kerap cirit-birit sampai saya pun jadi risau buntu dan tak tahu nak buat macam mana lagi dah.


Sebelum ni elok je minum susu macam biasa tapi sejak 2-3 hari ni kerap pulak cirit-birit. Saya dah bawa anak ke hospital masa hari kedua cirit, tapi doktor cakap takda apa2 masalah dan hanya bagi air garam saja. Harini hari ke4 anak saya cirit. Sehari purata dalam 7 ke 8 kali dia cirit.


Saya pun cuba tanya pendapat kawan-kawan yang berpengalaman dari saya dan mereka mengesyorkan saya untuk cuba Minyak Herba Asmak. Saya tak fikir panjang memang terus beli terus cuba sapu ikhtiar usaha semoga cepat sembuh.


Alhamdulillah lepas daripada sapu Minyak Herba Asmak, anak dah tak cirit-birit. Kena kerap sapu kat perut anak Insyaallah dapat melegakan sembelit.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...