Jumaat, 10 Mei 2019

JARI TERKENA KACA TINGKAP.

Biasa tarik cermin tu tak ada apa2 tiba-tiba hari selasa aritu konon nak buka besar cermin daput sekali praaap!!pang!!!
Peh!!
Darah dah menitis laju,macam air hujan. Masa tu capai je tudung terus tekap tangan yang berdarah. Ayam dalam kuali saya biarkan je tutup dulu api,

Berlari cari minyak herba asmak?
Alamak stock sendiri dah habis?
Tongeng botol yg ada saki baki untuk dapatkan serdak minyak herba asmak.

 Sayang jika di biarkan saja😆
Sebab sedak habatusauda dalam sememang nye power lagi power rangeszz.

Sapu jer minyak herba asmak,walau masa tu tgk alamak kulit dah terkopek😔😖

Saya bukan berani sangat dengan darah!! Sebenarnye. Mujur kain yg saya tekap tu warna hitam.
Lap lagi darah saya sapu lagi minyak herba asmak. Sampai la darah slow2 stop kat jari saya,

hasil konsisten sapu minyak herba asmak 3 hari dengan kerap luka dah makin sembuh. jari pon tak berdarah lagi kulit dah cantik bercantum.

Terima kasih,
minyak herba asmak menjadi sahabat saya.

Pengalaman: Rozita abdullah
                       Masjid tanah,Melaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...