Selasa, 24 Mac 2020

Nak share tips biasa je tapi saya rasa berguna untuk digunakan lagi-lagi bila ada ahli keluarga atau kawan atau sesiapa sahaja yang tiba-tiba kena lelah yang jenis mild punya.
.
Cara ni saya selalu amalkan oleh kerana suami saya pun antara orang yang mudah kena lelah. Caranya adalah dengan berurut dengan menggunakan Minyak Herba Asmak.
.
Boleh mula urut di bahagian betis dari bawah naik ke pelipat peha. Make sure pakai Minyak Herba Asmak ya Insyaallah akan bertambah lega. Kedua, urut belakang badan. Biasanya saya akan urut sampai suami saya rasa lega atau saya penat haha.
.
Tips yang saya share ni cara tradisional ja dengan hanya menggunakan Minyak Herba Asmak. Sebab Minyak Herba Asmak ni pun boleh digunakan untuk melegakan lelah.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...