Sabtu, 9 Januari 2021

Banyak kali Tukar Keje Sebab Cuti Habis.

BANYAK KALI TUKAR KERJA SEBAB CUTI HABIS!!


Sampai bila ?


Hampir 3 bulan anak keluar masuk hospital. Beban hidup saya makin lama makin bertambah dengan kerja asyik bertukar-tukar. Dah banyak kali bos tegur. Hinggakan bos bagi pilihan nak berhenti sendiri atau diberhentikan

Saya peninglah, asyik ulang alik ke hospital. Dah macam-macam usaha saya untuk anak saya sihat. Hmmm nasib badan. Masih tak jumpa solusinya.


Baru-baru ni, saya kena pergi ke hospital sebab anak saya makin teruk sampai kena tahan wad. Kesian tengok dia. Kena ambik neb banyak kali. Batuk berkahak dan selesemanya berpanjangan.


Apa lagi yang saya kena buat. Saya terpaksa mintak cuti lagi disebabkan suami saya berada di luar kawasan.


Nak dipendekkan cerita, ada makcik dihadapan katil anak saya menegur saya. “Kenapa Nampak resah, apa penyakit yang dihadapi anak sekarang? “saya pun menceritakan masalah yang dihadapi oleh anak saya. Rupanya anak makcik itu pun menghadapi masalah yang sama.


Makcik itu pun menceritakan, “anak makcik pun lebih kurang sama nasib jugak. Batuk berkahak dan selesema berpanjangan. Tapi sekarang dah makin pulih. Asbab makcik konsisten guna Minyak Herba Asmak ini.” Cerita makcik itu sambil menunjukkan botol berisi minyak bersaiz sederhana.


Saya meminta izin untuk tengok botol itu. Saya Tanya makcik itu macam mana nak dapatkan minyak tu. Saya mahu cuba ikhtiar. Makcik tu pun bagi nombor agen yang jual minyak tu.


Alhamdullilah. Saya sangat bersyukur dengan kehidupan saya sekarang ni yang tak perlu lagi mintak cuti untuk ulang alik ke hospital. Saya guna minyak Herba Asmak dengan cara yang betul. Gembira hati ini bila melihat anak saya kini sihat seperti kanak-kanak yang lain.


Kalau mummy nak cuba minyak ni, saya tak jual.


Tapi boleh whatsapp seller ni,


http://wasap.my/601111453281



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...