Rabu, 30 September 2020

Minyak apa ni?

 “Minyak apa ni?’’ 

 

Ingat lagi dulu masa mula-mula kenal dengan Minyak Herba Asmak. Sekali pandang nampak macam minyak gamat tapi Minyak Herba Asmak ni bukan sebarang minyak ya gais. Macam-macam sakit boleh ikhtiar dengan menggunakan Minyak Herba Asmak, Inshaallah. 


Mula-mula saya pakai dulu masa tu saya berada di kampung dan tak sihat, batuk dan selesema. Mak datang pada saya dan berikan Minyak Herba Asmak, dia suruh saya sapu pada bahagian dada, belakang badan dan atas hidung. Alhamdulillah, makin hari makin nampak perubahan. Batuk dan selesema saya semakin berkurang. 

 

Dari situ la saya kenal dengan Minyak Herba Asmak dan sampai sekarang saya tetap setia dengan Minyak Herba Asmak. Kemana-mana mesti bawa dan sentiasa ada dalam handbag.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...