Sabtu, 22 Ogos 2020

Hanya Sapuan 2kali sehari

 SAPUAN MINYAK HERBA ASMAK MEMBANTU MELEGAKAN BERSIN PAGI


"Ida, aku nak cuba la minyak yg ko iklan tu, aku dengan anak2 pagi2 selalu bersin. 

Setelah berjumpa,berborak-Borak, begitu begini.. dijelaskan sapuan di hidung, batang hidung, bahagian2 sinus. Mulakan sapuan nipis2 pd anak2. Sapuan pagi dan sebelum tidur. 


Seminggu kemudian, dapat feedback yang bagus dari Pn. Y. Alhamdulillah, aku dan anak2 serasi dengan minyak herba asmak. Biasanya anak2 x berapa selesa dgn minyak² ni..tapi lain pulak dengan minyak herba asmak. Serasi. 


Sahabat saya puan Y wasap minggu lepas bagi tau nak balik kg. 

"Assalamualaikum, minggu depan aku nak balik kg tau.. Aku nak repeat minyak herba asmak 2botol kecik, ada kawan aku pun nak cuba sekali". 

ALHAMDULILLAH. 

Hati siapa yg x gumbiraa,bila kita dapat berkongsi  bermanfaat dengan orang lain. 


#minyakherbaasmak

#minyakherbaasmakmelaka 

#asmakbymhamsb 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...