Khamis, 23 Julai 2020

Mummy Lotion

Di Suatu Hari Keheningan Malam

.

"Amboii. meriah awak k****t malam ni." Sapa si suami.

"Hehehe. Tula abang. maaf lah tak boleh tahan. Tapi bagus kan kalau keluarkan angin selalu?"

"Bagus sangat. Kalau angin tak keluar macam-macam jadi nanti. Sakit perut lah. Sakit kepala lah. Awak ada makan halia ke tadi?"

"Takdelah. Anak kita ni kan kuning lagi. Nanti takut naik pulak kuning dia. Saya sapu luaran je. Ni saya sapu Mummy Lotion by Asmak ni".

.

Mummy Lotion ni ada Ekstrak Halia tau. Bau dia tak menyengat di hidung tapi menenangkan. Lagi lah untuk ibu yang dalam pantang. Rileks je rase. 

Tak terlalu panas sangat, manja-manja je panas dia. Sapu kat tapak kaki, kat betis, perut, pinggang & punggung. Rase selesa sangat. Rase macam bersauna. 

Memang terbaiklah untuk ibu yang dalam pantang ataupun baru lepas melahirkan. Jika sapu secara konsisten, akan ade perubahan postitif yang ibu-ibu akan rasa. Memang syok lah. 

"Wahhh. Abang boleh guna ke? Macam best je."

Boleh je abang nak guna. Nama je lotion mummy, tapi daddy nak guna pon takde masalah. 

Ahaa. Kalau ada yang nak cuba, boleh cari agent Asmak yang berdekatan anda ye. cuba tau jangan tak cuba. Nanti menyesal sebab lambat bertindak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...