Isnin, 29 Jun 2020

Minyak Herba Asmak cepat hentikan darah

Mood down jap
.
Pagi tadi lepas mandikan baby saya ketip kuku baby lepastu terkepit isi dia sekali, habis keluar darah. Menangis baby, dengan saya-saya sekali ikut menangis sebab rasa bersalah ada, rasa sedih, rasa sakit, macam-macam lagi rasa yang ada.
.
Saya dapat rasakan betapa sakit nye 😭😭😭
.
Saya pun cepat-cepat capai kain dan lap darah yang mengalir, kemudian saya terus bubuh Minyak Herba Asmak pada tempat yang terluka tadi supaya dapat memberhentikan darah. Alhamdulillah lepas letak Minyak Herba Asmak tu terus darah tak keluar dah.
.
#MinyakHerbaAsmak 
#minyakherbaasmakmelaka
#AnakSihatHatiTenang 
#asmakbymhamsb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...