Rabu, 13 Mei 2020

Setiap yang mengandung, alahan yang mereka lalui berbeza. Ada yang alahan teruk, ada yang langsung tak kena alahan. Alhamdulillah, jangan pula bandingkan atau kecam kata wanita mengandung alahan tu mengada. Hmm, tolong faham sebab ujian ibu mengandung tu berbeza.
.
Alahan yang saya hadapi adalah pening dan loya tapi tak muntah kerap sangat. Loya kalau duduk terkurung dalam rumah, kalau keluar relax je, asyik jalan je la masa tu. Tapi bila terasa loya saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada dada dan dahi.
.
Kalau tak jaga aktiviti contohnya masa raya banyak berdiri buat kerja rumah, atau banyak berjalan, ataupun kena sembelit memang mudah kena buasir. Apa saya buat, saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada keliling buasir dan alhamdulillah, boleh nampak perbezaan hari demi hari.
.
Dengan adanya Minyak Herba Asmak, alhamdulillah sedikit sebanyak dapat melegakan alahan yang dihidapi. Ini semua nikmat yang Allah bagi buat ibu-ibu. Hanya ibu-ibu je dapat anugerah inikan? Saya doakan anda semua kuat semangat, dan diberi kesihatan.
.
#MinyakHerbaAsmak
#minyakherbaasmakmelaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...