Rabu, 15 April 2020

LOTION TU BETUL MUJARAB LA KAK!!

"Sebelum nie kulit anak saya merah ruam ruam panas. Macam2 dah saya sapu tapi saya tengok tak hilang pun ruam tu. Makin gatal & tergaru2 ade la."

"Alhamdulillah lepas jer saya sapu Lotion Asmak Baby Care nie ruam merah tu terus hilang. Anak saya pun dah tak menggaru garu lagi. Happy sangat2.
Lepas nie nak repeat lagi la!"

Bukan setakat ruam & gatal2 jer, banyak lagi kegunaan lotion asmak baby care nie tau. Nak tau sebab ape lotion nie best? Meh kite tengok
ada apa dalam lotion Asmak Baby Care (ABC) ni?

🌸Aqua - memutihkan kulit, mempercepatkan proses pemulihan luka, menghilangkan parut luka

🌸Emullium delta - Mencerahkan&memutihkan kulit,membuat kulit lebih bersih dari sel2 kulit mati,penghalang sinar uv , mnghaluskan kulit

🌸Clove oil - Sumber antioksidan, menjadikan kulit lembut dan menghilangkan bekas-bekas parut

🌸Ginger oil - melega gangguan kembung perut, menjadi penahan rasa sakit, boleh dijadikan sebagai antiseptik, baik pulih sistem pernafasan

🌸Portulaca ext - membuang sel kulit mati, mencerahkan kulit, menjadikan kulit berasa lembut

Wahh, patut la best sangat guna lotion ni.. Bukan guna untuk anak2 je, ibu pun terjebak sekali😁



#AbcLotion

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...