Khamis, 30 April 2020

Kulit saya ni jenis sensitif pada logam/silver yang selain daripada emas. Kalau pakai gelang, cincin, jam, subang atau apa-apa selain emas, tempat yang pakai tu akan jadi gatal sampai boleh jadi melecet. Biasanya saya akan kena gatal-gatal ni dengan jam.
.
Bila seharian pakai jam, tangan saya akan mula jadi gatal-gatal sebab tu saya tak pakai jam. Biasanya bila keluar berjalan saja saya akan pakai jam. Tapi nasib baik ada Minyak Herba Asmak, kalau dah seharian berjalan-jalan pakai jam, balik rumah sebelum tidur saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada tangan yang gatal tu.
.
Keesokannya bila bangun dari tidur sudah tiada rasa gatal, tangan pun tak melecet hehe. Mujur ada Minyak Herba Asmak, Alhamdulillah. Minyak Herba Asmak ni juga ada pelbagai kegunaan, bukan untuk gatal sahaja ya. Bila demam batuk selesema pun, Minyak Herba Asmak la yang yang saya cari dulu hehe.

#MinyakHerbaAsmak
#minyakherbaasmakmelaka
#asmakbymhamsb
#ProdukSemulajadi
#anaksihathatitenang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...