Sabtu, 25 April 2020

Bila semalam ada salah seorang customer Mamajuju suggest Puan Meilisa untuk ikhtiar dengan minyak asmak.

25 JANUARI, 8.44am

"Saya Meilisa. Anak saya baby 5 bulan. Batuk berkahak. Dah 3 hari. Boleh hantar ke Taman Samudera? Kalau boleh secepatnya."

Makanya semalam sebelum berjalan-jalan, kita singgah cod dulu. 

26 JANUARI, 6.32am

"Salam sis. Sejak saya pakaikan minyak asmak dari semalam, Alhamdulillah 1 malam ni tak dengar batuk dia."

"Saya pun macam nak menangis kalaudengar dia batuk. Macam terasa sakit dada sendiri. Baby saya mmg tak pandai kluarkan kahak."

Tapi tengah malam tadi dgn subuh dia berak lain mcm. Mcm berak berair dan sangat bau. Nafas pun dah tak berbunyi. Semoga selalu diberi kesihatan buat anak2 saya. Tq sis"

"Inshaallah gaji nanti saya akan beli yg lagi besar untuk persediaan di rumah."

Allahuakbar! Subhanallah! Gembiranya baca feedback customer bila bangun pagi harini. Tak sampai 24 jam berkesan pada anak Puan Meilisa.

Ikhtiar dengan Minyak Herba Asmak. Dan yang menyembuhkan Allah yang Maha Berkuasa.

Komen NAK CUBA MINYAK HERBA ASMAK dan klik link di bawah. 

http://wa.me/601111453281

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...