Sabtu, 11 Januari 2020

Tradisional VS Minyak Herba Asmak
.
.
Anak-anak anda batuk dan selesema? Ini adalah perkara paling merisaukan ibu ayah kan? Dah puas cuba pelbagai cara tradisional dan petua lama antaranya :

1. Letak kunyit pada batang hidung anaklah
2. Bakar bawang putih dan letak dalam stokin anak
3. Tumbuk bawang putih dan rendamkan dalam air panas untuk dapatkan wap dan pelbagai lagi.
.
.
Semua cara tradisional tadi tu memang terbukti berkesan tapi leceh kan untuk ibu-ibu sekarang ni untuk lakukan semua tu. Tuntutan kerja lagi, urusan rumah tangga, suami, semuanya ibu-ibu yang harus fikir dan uruskan. Tak cukup tangan dibuatnya.
.
.
Kami boleh bantu ibu-ibu untuk dapatkan penyelesaian yang cepat, mudah dan berkesan. Hanya sapukan Minyak Herba Asmak pada dada, belakang badan, tapak kaki dan ubun-ubun anak-anak setiap pagi dan sebelum tidur malam, ibu-ibu boleh tarik nafas lega sebab Minyak Herba Asmak ni membantu melegakan batuk & selesema anak anda.
.
.
Dah ramai ibu-ibu di luar sana memang percaya dan jadi pengguna setia Minyak Herba Asmak ni. Jadi jangan tunggu lagi, kalau anda nak cara yang cepat, mudah dan berkesan untuk bantu selesaikan masalah batuk & selesema anak anda, hubungi no dibawah segera ok! InshaAllah anda akan menjadi peminat no 1 Minyak Herba Asmak!




Wasap.my/601111453281

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...