Rabu, 30 Oktober 2019

Saya dah penat lah kak! penat tau tak! Kenapa berahsia sangat selama ni dengan saya?
.
.
Customer saya pernah marah sebab tak kongsi pasal MINYAK HERBA ASMAK dekat fb & ig. Rasa diri ni macam pentingkan diri je bila kena marah macam tu.
.
.
Dia cakap MINYAK HERBA ASMAK ni bagus sebab betul-betul membantu selesaikan masalah anak batuk, demam & selsema. Masalah ni paling kerap kita semua hadapi.
.
.
"Kalau batuk mesti sekali dengan demam & selsema, penat saya tengok anak menagis, tidur tak selesa tiap malam, tapi lepas sapu MINYAK HERBA ASMAK ni, sekejap je dah keluar kahak & hingus hijau pekat"
"Ambil nab dekat hospital jangan cakap la, kerap sangat sejak musim demam, batuk & selsema ni. Tapi bagus betul! Hilang penat. Hilang risau, lega sebab anak tidur nyenyak lepas sapu MINYAK HERBA ASMAK ni dekat dada & hidung anak.
.
.
Itu yang customer bagitahu, alhamdulillah syukur. Kita bantu dan senangkan orang ramai inshaAllah Allah akan bantu kita pula. Tujuan saya jual MINYAK HERBA ASMAK ni satu je. Niat nak bantu ibu-ibu dekat luar sana.
.
.
Ibu-ibu yang dah penat anak batuk selsema tak baik-baik bolehlah cuba MINYAK HERBA ASMAK.
.
.
Dapatkan segera hari ini juga ok!
.
.
.
.

#firstaid
#minyakviral
#anaksihatibutenang
#minyakherbaasmak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...