Rabu, 11 September 2019

Ape perlu tahu tentang KECEMASAN

Mummy, janganlah asal anak sakit sikit bawak pergi kecemasan. Sian ke doktor tau.

Sebab tu la saya stand by keperluan untuk kecemasan bagi melegakan demam, batuk, kahak, selesema, ruam dan sakit biasa.

Dan kita patut tahu bila kita patut pergi mummy. Jangan asal anak tak sihat laju ke kecemasan. Kesianlah dekat para doktor dan pesakit yang lebih memerlukan.

Nanti kata saya nak jual produk pulak. Taklah. Saya pesan je ni. Mana ada nak menjual.

Cuma nak kongsi, produk Asmak saya bukan penjual je tau, tapi pengguna. Tak berkesan saya tak jual. Bukan semua orang jual nak untung semata. Ingat bab anak ni main - main ke. Huhu

Semoga info di bawah memberi MANFAAT kepada semua.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...