Ahad, 12 Mei 2019

Anda ada anak kecil ?

Tolong baca ni sampai habis.

Bagi yang akan travel dan selalu travel,pastikan anda ada kit kecemasan tau.Sebab benda-benda yang tak diduga seringkali berlaku.

Macam saya,ke mana-mana wajib ada Travel Kit Asmak.Dalam tu mesti ada Minyak Herba Asmak,Bedak Asmak,Baby Powder ABC atau Bedak Callovera,Essential Oil ABC,Losyen ABC untuk si kecil. Ye la,tiba-tiba anak kembung perut ke,sembelit ke,batuk tak berhenti,selesema,susah nak cari klinik.Lagipun benda boleh ada sepanjang masa,simpan je buat membantu waktu kecemasan.

Ha,untuk saya pulak wajib ada Travel Kit set Kaisa Trial,Shampoo Bunga Raya,Hair Mosturizer with Serum dan Sakura Shower Gel. Sebab dah biasa guna yang ni,tak nak dah yang lain. Bila guna konsisten hasillnya pun lain.

Ibu-ibu pastikan ada travel kita untuk anak ye.Saban tahun masa Puasa dan Raya kami di group agen kelam kabut pass customer yang sana sini urgent ,urgent dan urgent.Janganlah tunggu anak dah teruk baru nak mencari.


Bukan sebab saya menjual saya cakap macam tu,tapi sebagai ibu yang ada anak kecil saya faham tau apa rasanya bila tengok anak tak sihat. Janganlah asyik kita ralit dengan keperluan dan kehendak kita sampai lupa keperluan anak ye.

Anak adalah permata paling berharga yang dipinjamkan pada kita.Setiap sen yang dikeluarkan akan dikira dan dicatit sebagai pahala,insyaAllah. :)

#Asmak #WeAreFamily #AnakSihatHatiTenang
#asmakbymhamsb
#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#minyakherbaasmakmelaka






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...