Isnin, 29 April 2019

Ya,betul. Bedak Asmak memang daripada tanah liat putih 100% dan dicampurkan dengan air suling.

Kenapa tanah liat putih?

Tanah liat putih mengandungi mineral-mineral semulajadi yang sangat diperlukan oleh kulit untuk menjadi sihat dan bersih. Mineral – mineral ini akan merangsang dan melancarkan peredaran darah pada kulit.

Penggunaan gabungan tanah liat putih bersama air mineral semulajadi yang betul boleh membantu untuk membuang sel-sel kulit mati, membuang toksin dan racun yang terdapat pada kulit, membersihkan pori-pori muka dan lain-lain.

Ingin cuba sesuatu yang lebih natural? Rangkaian produk ASMAK keluaran MHAMsb yang berasakan bahan-bahan semulajadi/alami. Selamat digunakan untuk semua peringkat umur.

BEDAK ASMAK

 Merawat ruam pada bayi,ekzema,psoriasis,kudis buta,kurap,panau,kayap,gatal,cacar air,luka dan lain-lain. Selain merawat masalah kulit, ia juga mampu mengecutkan jerawat,mencantikkan dan mencerahkan kulit jika diguna selalu.Boleh dijadikan bedak sejuk dan dipakai setiap malam sebelum tidur.

#asmakbymhamsb
#ProdukAsmakMujarab #ProdukSemulajadi
#minyakherbaasmakmelaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minyak Herba Asmak ni minyak ape?

 Minyak Herba Asmak ni minyak apa? Ha bagi yang belum tahu tu, Minyak Herba Asmak ni ada nama manja taw. Kalau anda pengguna setia mesti and...